Imorgon så gäller det

Nu är det kaos här hemma. Väskor ska packas, huset ska städas och absolut inget viktigt får lämnas kvar.
Imorgon klockan 10:10 lyfter planet mot Chicago, där vi ska stanna i 7 timmar innan planet till Albuquerque avgår.
Det ligger spänning i luften och hela familjen är förväntansfull. Vädret "over there" är soligt  och runt ca 30 grader. Det blir nog en skön omväxling mot den regniga veckan vi har haft i Stockholm nu.  Tiden har gått så otroligt fort och jag har fortfarande svårt  att förstå att det faktiskt är imorgon vi åker. Det är lite med blandade känslor jag åker, det kommer ju bli otroligt kul men samtidigt så är det en massor utav dåliga minnen som kommer komma tillbaka. Den här gången så är ju familjen med så det kommer nog bli jättebra.
Nä nu måste jag återgå till packningen och nästa gång vi skriver är familjen i USA.
Kramar Sofie

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej på er,

vi har tänkt på är hela dagen igår! När jag skriver det här är ni redan framme och kan nu börja er fantastiska resa. Vi vänta med spänning på första rapporten.

Kram på er alla farmor

2009-06-08 @ 11:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0